Sunday, February 28, 2016

NEKE KRITIKE

Evo, nemam ništa pametnije za raditi u ove kasne nedjeljne sate a ne spava mi se još pa da napišem nešto vezano za izvještaj sa koncerta u Sisku koji se dogodio pred prošlog vikenda a dotični izvještaj možete pročitati ovdje: http://sceneisaweapon.blogspot.hr/2016/02/recenzija-hardcore4punks-sisak-skwhat.html#comment-form

Malo me i prehlada rastura što je zanimljivo jer sam posljednji put bio bolestan prije tri godine kad sam zadnji put svirao u Sisku, da li je to slučajnost ili ne, ne znam ali znam da sam se dobro nasmijao kad sam čitao izvještaj koncerta sa http://sceneisaweapon.blogspot.hr bloga. Inače me ne pogađa kad se nekome ne svidi band u kojem sviram pa me ni ovaj put ne dira to što je napisano, niti pišem ovo prepucavanja radi (prošla su ta vremena prepucavanja preko fanzina i blogova J), ali jebiga, volim reći i napisati svoje mišljenje, pa ako već radim jebeni blog, zašto ne bih reagirao? Prije nego nastavim bi naglasio da mi se jebe za one spike oko objektivnog i subjektivnog gledanja na stvari, kakva mrtva objektivnost, pišem ono što mislim i naravno da je to poprilično subjektivno mišljenje jer je automatski moje, kuiš stari/a!?!

Krenut ću sa reakcijom na kritiku da Rules pokušava zvučati kao Black Flag, ali smo samo blijeda kopija istih i da smo poprilično ne originalni. Koja jebeno mrtva originalnost!?! Mi sigurno ne pokušavamo biti originalni pa mi nije baš jasno na što se tu ciljalo a bome ni ne pokušavamo zvučati kao Black Flag niti mislim da tako zvučimo. Ja bi mogao nabrojati brdo drugih hc/punk bandova koje prepoznajem u našim pjesmama (uh, kako ne originalno, ajme!), no, što očekivati od nekoga tko očigledno nije naslušan hc/punk muzike, već vjerojatno nekog modernog metal smeća koji se prodaje pod hardcore. Također, ako već ideš sa kritikom oko ne originalnosti, nemoj onda svirati u naj kliše ne originalnom grindcore bandu, pošto autor teksta svira u Lyon Sonny, bandu koji su nastupali tu večer u Sisku i band je sve samo ne originalan. Što se tiče kritike da je vokal imao pre agresivan nastup i da bi trebao razumjeti kad je „publika“ ne raspoložena, jebiga, ako ne možeš podnijeti da te vokal hardcore banda malo gurne ili se zabije u tebe, nemoj dolaziti na hc/punk koncerte. Ovo ne govorim u smislu kako je hardcore opaka muzika namijenjena samo za opake mačo frajere, već u tom smislu da u hc/punk muzici postoji ta sloboda da se možeš izraziti sa bandom kako želiš i da ispustiš pozitivnu i negativnu energiju na svoj način. Pa, ako se ponekad na hc/punk gigu netko iz nekog banda zabije u tebe, nemoj dramiti i prihvati to kao dio bandovske energije ili scenskog nastupa ili što već.

Prebaciti ću se na spiku oko očekivanja što se ponavlja par puta u dotičnom izvještaju a vezano je za bandove, u smislu, autor teksta sve nešto očekuje od bandova u budućnosti, da budu bolji ili da održe status kojeg su već stekli sa svojim svirkama. Ili sam ja nešto krivo protumačio? Uglavnom, koga boli kurac za tvoja očekivanja, tj. ljude u bandovima u kojima ja sviram definitivno boli neka stvar za to što netko očekuje od naših bandova. Mislim, što možeš uopće očekivati od Ugly Fucks, osim da se raspadnemo, to je jedino što možeš očekivati, haha! Ili ne znam, Rules… Ne, neće vokal idući puta biti pristojniji, bit će vjerojatno još gori, uuuuuu! Niti ćemo biti „originalni“. Jer da želimo biti originalni, svirali bi fuziju acid jazz-a provučenog kroz filter sirovog black metala pomiješanog sa daškom teksaškog stonera.   

Što se tiče donacija za gig tj. troškove… Ako već radiš gigove u prostoru poput Skwhat-a u Sisku, onda piši projekte preko NGO udruga i izmuzi neke pare iz toga, pa ćeš imati i novce za bandove. Ili sjedni na upad i objasni svakome tko želi ući da donira barem 15, 20 kuna a ne ono, napiše se da je ulaz besplatan i kao, očekuje se da će ekipa dati neke pare iako znaš da neće i da nisu tamo jer ih zanima baš previše hc/punk muzika već im je to prilika da izađu negdje gdje ne moraju platiti upad i još gledaju neke lude bandove koji će ih zabaviti na tih par sati.

Netko bi mogao reći da jebiga, ekipa koja je radila ovaj koncert, mladi su, naučiti će. Možda… Pa, pošto se sigurno služe internetom, toplo im preporučam da po internetu istraže malo više o hardcore punk-u a također im preporučam da pročitaju i neke hc/punk fanzine i knjige. A slobodno mogu i pitati nekog iskusnijeg. Pa da onda idući put naprave koncert kako spada i da ne uspoređuju neki band sa Black Flag-om samo zato jer vokal ima tetovažu Black Flag logo-a na ramenu.


SnejkijanaXXX

No comments:

Post a Comment