Saturday, April 25, 2015

IOSC # 17 IS OUT!!!


OUT IS A NEW ISSUE (# 17) OF INTERNATIONAL OLD SCHOOL CONSPIRACY ZINE!!!



OK, ekipa, novi IOSC je gotov! Prvi primjerci su već ošli, pa se javi za svoju kopiju. Cijena je 10 kuna a ukoliko naručuješ poštom, onda je malo više, za detalje pitaj preko maila. Preferiram i trejd opciju, ti meni nešto daš, ja tebi IOSC. U IOSC # 17 možeš čitati Snejkova razmišljanja, omnibus intervju sa domaćim fanzinašima/cama, intervju sa Left To Starve, hc/punk bandom iz Karlovca, tour raporte The Truth & PeopleFox kao i The Truth/Bosonogo Djetinjstvo te gig raportove i kraće putopise. Sve to na 48 A4 strana ispunjenih sitnim tekstom i obogaćeno sa fotkama dragih mi ljudi i bandova u kojima sviram ili Tear It Up fotkama, zar si sumnjao/la? 

Možeš mi se javiti na: Branimir Gajčević, Kauzlarićev prilaz 15, 10000 Zagreb, Croatia 
ili na: gajoimasa@yahoo.com

Hey guys and girls worldwide! New IOSC is out, it is written in Croatian this time, but if you want a copy, let me know, OK? The address is above up. If you are interested, send me an email so we can arrange price or trade would be a better option. Thanks!

The Snake

No comments:

Post a Comment